פינדרוס על הקואליציה: "חוץ מלהוציא את נתניהו מבלפור אין להם הסכמות"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס על הקואליציה: "חוץ מלהוציא את נתניהו מבלפור אין להם הסכמות"

ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על ההתנהלות הדורסנית של הקואליציה ונטרול האופוזיתיה ומתייחס לוועדת החקירה על אסון מירון, "אני לא חושש מוועדת חקירה אבל אני חושש שאם נעסוק רק בוועדת חקירה, אנחנו בורחים מאחריות. השרים צריכים להודיע שהם לוקחים אחריות על המבנה במירון"

צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לקרב מול הקואליציה החלשה שמורכבת מקצוות רבים, "בקואליציה הזאת אנחנו רואים שני דברים, א. חוץ מההישרדות שלה כלום לא מעניין אותה. הם נטרלו את הוועדות בכנסת. זאת ממשלה שהיא נשענת על 60 חכי"ם ולעשות את הוועדות ללא האופוזיציה".

הקואליציה מתנהלת בדורסנות בריונית מספר פינדרוס, "הם בכלל לא דנו בהסכמות, אלקין בא ללוין ואמר לו ככה אני רוצה ולא בא לדון איתו. חוץ מלהוציא את נתניהו מבלפור אין להם שום הסכמות בכל עניין, פינוי יישובים או חוק אזרחות אין להם הסכמות".

עוד סיפר פינדרוס על התנהלות הקואליציה, "הקואליציה באה ורומסת ולא נותנת לאופוזיציה את מקומה בוועדות והדבר היחיד שנותר זה לצעוק. יש לנו כנסת שמחולקת חצי חצי ופתאום הם נותנים בוועדת חוקה 9 מול 7 זה לא יכול להיות שיהיה רוב של 2, אין שום דבר שהם מסכימים עליו".



0 תגובות